Stručný přehled účasti na projektech a další tvůrčí činnosti
Participace na grantovém projektu TL03000679 Redukce informačního deficitu a rozvoj představivosti osob se zrakovým postižením prostřednictvím 3D modelů s auditivními prvky (duben 2020 až září 2023) – řešeno Univerzitou Palackého v Olomouci ve spolupráci s pedagogickou a přírodovědeckou fakultou.
Participace na projekt TL03000469 270-091 Podpora integrace matematické, čtenářské a jazykové gramotnosti u žáků základních škol (Support of the integration of mathematical, reading and language literacy in primary school pupils (5/2020–10/2023).
Participace na grantovém projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016390 Učitelské porozumění příčinám školní neúspěšnosti a efektivita pedagogických intervencí – realizace Pedagogická fakulta UK a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích v rámci programu Inovace v pedagogice (MŠMT) (2020–2023).
Účast v projektu PRIMUS/HUM/19 Didaktika českého jazyka v současném vzdělávacím kontextu (Czech Language Didactics in Current Educational Context) podpořeného Univerzitou Karlovou a Pedagogickou fakultou UK – téma: Nová koncepce výuky českého jazyka na českých školách, od roku 2016 do 2020.
Projekt č. 276218 Grantové agentury Univerzity Karlovy – Historický vývoj výuky českého jazyka u žáků se zrakovým postižením – od roku 2017 do 2020.
Hodnocení produktů (metodických materiálů, pracovních listů, učebních materiálů apod.) vytvořených v rámci specifického cíle 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti Operačního programu Praha – pól růstu – 2018/2019 MŠMT – Evaluace Most Significant Change děti a žáci se SVP, 2015.
EK – Comenius, Multilaterální partnerství škol, projekt STEP UP!, 2012–2014 - Mezinárodní projekt 8 států EU zaměřený na prostorovou orientaci osob s kombinovaným postižením (MDVI).
Recenzní činnost učebnicových řad ČJL pro MŠMT. Přednášková činnost i na poli mezinárodních konferencí
Metodické poradenství v rámci projektu „Speciálně didaktické a metodické poradenství ve prospěch žáků se speciálně vzdělávacími potřebami v rámci inkluzivního vzdělávání“ pod záštitou hl. města Prahy.