Bibliografie ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Monografie: CHEJNOVÁ, Pavla. Development of Syntactic Competence in a Czech Child. Praha: PedF UK, 201 978-80-7603-150-0. [ URL ""] CHEJNOVÁ, Pavla. Acquisition of morphological categories and vocabulary in early ontogenes child. Praha: Karolinum, 2016. ISBN 978-80-246-3436-4, ISBN 978-80-246-3453-1 pdf. CHEJNOVÁ Pavla. How to Ask a Professor: Politeness in Czech Academic Culture. Praha: Karol 978-80-246-3090-8, ISBN 978-80-246-3111-0 pdf. Kapitoly v monografiích: CHEJNOVÁ, Pavla. [ URL ""] Self-Praise in Czech Television Talk Shows. In Xie, C., Tong, Y Praise Across Cultures and Contexts. Advances in (Im)politeness Studies. Springer, Cham, 2 314. Print ISBN978-3-030-99216-3, Online ISBN978-3-030-99217-0. CHEJNOVÁ, Pavla. Volba komunikační strategie u studentů při kontaktu s fakultou In Styl, s multimodálnost: Písemné komunikáty. Praha: NLN, 2020, pp. 468–478. ISBN 978-80-7422-767-7. CHEJNOVÁ, Pavla. Úskalí kvantitativní analýzy dětského slovníku. In Hájková, E. a kol. Mou pověsti. Praha: PedF UK, 2015, pp. 165–169. ISBN 978-80-7290-848-6. CHEJNOVÁ, Pavla. Formulování žádostí v češtině z hlediska didaktického. In Šmejkalová, M., Vybíral, P. (eds.): Žena, růže, píseň, řeč. Praha, Pedf UK, 2015, pp. 145–151. ISBN 978-80 CHEJNOVÁ, Pavla. Povinná školní četba v českém společenském kontextu. In Canon: Otázky kán a vzdělávání. Praha: Karolinum, 2014, pp. 41–48. ISBN: 978-80-246-2975-9. Články v časopisech s IF: CHEJNOVÁ, Pavla. Apology as a multifunctional speech act in Czech students’ e-mails to the Journal of pragmatics 183, 2021, pp. 53–66. [ URL ""] CHEJNOVÁ, Pavla. Osvojování gramatických kategorií sloves u českého dítěte. Slovo a sloves 2016, pp. 185–201.  CHEJNOVÁ, Pavla. Expressing politeness in the institutional e-mail communications of unive the Czech Republic. Journal of Pragmatics 60 (1), 2014, pp. 175–192. Články v časopisech Scopus: CHEJNOVÁ, Pavla. Acquisition of adverbs and pronominal adverbs in a Czech child.  Topics i (1), 2017, pp. 32–27. [ URL ""] CHEJNOVÁ, Pavla. Development of directives in child language – A case study of Czech. Topi 15 (1), 2015. Články v časopisech Erih+: CHEJNOVÁ, Pavla. Rozvoj komunikačních dovedností v české mateřské škole. Didaktické studie pp. 116–131. [ URL ""] CHEJNOVÁ, Pavla. Raná slovní zásoba a její vývoj. Didaktické studie 13 (1) 2021, pp. 157–1 CHEJNOVÁ, Pavla. Osvojování souvětných struktur u dítěte. Didaktické studie 12 (1), 2020, CHEJNOVÁ, Pavla. Nadaný žák na počátku školní docházky v hodinách českého jazyka.  Didakti (1), 2019, pp. 142–156. CHEJNOVÁ, Pavla. Posuny ve zdvořilostních strategiích v současné české společnosti. Bohemi 2013, pp. 15–34. Ostatní recenzované časopisy: CHEJNOVÁ, Pavla. Míra osvojenosti gramatických kategorií jmen a sloves u předškolního dítě doma a ve světě, 2015/2, pp. 89–97. CHEJNOVÁ, Pavla. Child acquisition of Czech modal verbs. AD ALTA, 2014, no. 2, pp. 7–10. Recenzované sborníky: CHEJNOVÁ, Pavla. Osvojování frazeologie u českého dítěte. (In Avramova, C. (ed.) ??????????? ? ??????????? ?????,?????????? ? ???????. Sofia: Sofia University St. Kl 2019, pp. 381–386. CHEJNOVÁ, Pavla. Posuny ve volbě oslovení v asymetrické komunikaci v české společnosti. In ezici otblizo, Sofie: Universitetsko izdatelstvo "Sv. Kliment Ochridski", 2013, pp. 404–41 978-954-07-3486-6.