Doktorandi ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** jméno (školitel) téma Mgr. Lucie Baloušová (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Kritická místa ve výuce syntaxe v 7. školy Mgr. Eva Cihlářová (doc. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D.) Vliv pojetí slohových útvarů na argumentačních dovedností u francouzských a českých žáků - přerušeno Mgr. Eliška Králová (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Prefixy a prefixoidy řeckého a latinsk předpoklad porozumění cizím slovům u žáků čtyřletých gymnázií PhDr. Hynek Krátký (doc. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D.) Mgr. Adéla Krygarová (doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D.) Mgr. Petra Paťchová (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Percepce vztahu verbální a neverbální žákem ZŠ Mgr. Varvara Skibina - přerušeno Mgr. Lukáš Smola (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Sociální sítě v současné vzdělávací praxi jazyk Mgr. Lucie Strejčková, DiS. (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Osvojování slovotvorných kompe Mgr. Eliška Veselá (prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D.) Řečové deficity a kompenzační s afázií a Alzheimerovou chorobou Mgr. Veronika Vršecká (doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.) Aktivizační metody v hodinách českého literatury na 1. stupni základní školy Mgr. Patricie Šinkovičová (prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D.) Vývoj chápání doplňku u Mgr. Edita Frantesová Možností efektivního využití výukových videí ve výuce češtiny jako c jazyka Mgr. Markéta Kronovetrová Fingerová Pojetí slohu v učebnicích 20. a 21. století Mgr. Ondřej Dědič Lingvistická analýza politického diskurzu jako cesta k prohlubování mezi vztahů Mgr. Monika Benáková Problematika zájmen v současném školském prostředí Doktorandi konzultují po e-mailové dohodě. E-mailová adresa má tvar jmeno.prijmeni@pedf.cu Absolventi doktorského studia: 2023 Mgr. Ivana Hurytová, Ph.D. (doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D.) Subjektivní teorie mluvn českého jazyka Mgr. Karolína Táborská, Ph.D. (PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.) Úspěch v jazykovém obrazu sv základních a středních škol